Regulamin Nadmorski Raj w Rowach, ul. Nadmorska 42

Witamy Państwa w naszych apartamentach.

Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby czas spędzony u nas był przyjemnym wypoczynkiem.

 

  1. Doba hotelowa zaczyna się od godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Przedłużenie doby jest odpłatne i wymaga uzgodnienia z właścicielami.
  2. Rezerwacja jest gwarantowana z dniem wpłaty zadatku w wysokości 30% całkowitej kwoty pobytu. W przypadku rezygnacji z pobytu wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie jego trwania, nie jest zwracana opłata za niewykorzystany pobyt.
  3. Opłata za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest gotówką w dniu przyjazdu.
  4. Przy zameldowaniu potrzebny jest dowód osobisty. 
  5. Zastrzegamy możliwość pobrania kaucji zwrotnej w wysokości 300zł. Zwrot  następuje w dniu wyjazdu po sprawdzeniu stanu apartamentu.
  6. W apartamencie mogą przebywać tylko osoby zameldowane w dniu przyjazdu!!!
  7. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 6:00.
  8. Do każdego apartamentu wydaje się 1 kpl. kluczy do apartamentu + pilot NICE do bramy.
    W przypadku zagubienia kluczy z pilotem, pobierana będzie opłata w wysokości 200zł.
  9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa mienia, prosimy o każdorazowe upewnienie się, że drzwi do apartamentu i do klatki schodowej są zamknięte.
  10. W budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia i zakaz grillowania (włącznie z tarasem).
  11. Prosimy o pozostawienie zwierząt w domu.
  12. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za przedmioty i urządzenia będące wyposażeniem apartamentu.
  13. Koszt naprawy lub wymiany zniszczonych przedmiotów, urządzeń, pokrywa wczasowicz po uzgodnieniu wartości straty z właścicielem.
  14. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy będące własnością Gości, w tym samochody parkujące na wyznaczonych miejscach parkingowych, przedmioty w nich pozostawione, a także przedmioty pozostawione na terenie obiektu.
  15. Właściciel może odmówić świadczenia usług osobom, które w rażący sposób  naruszyły w przeszłości porządek i zasady regulaminu. 
  16. Korzystanie przez dzieci z podwórka powinno odbywać się pod opieką rodziców/opiekunów i na ich całkowitą odpowiedzialność.
  17. Prosimy o zachowanie dbałości pomieszczeń i powierzonego wyposażenia: prosimy nie wynosić z budynku wyposażenia apartamentu np. sztućców, prosimy nie używać własnych urządzeń AGD oraz urządzeń grzewczych, a także otwartego ognia.
  18. Prosimy o zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek. 
  19. W przypadku nie przestrzegania powyższych punktów regulaminu, będziemy zmuszeni poprosić Państwa o opuszczenie apartamentu, bez zwrotu za opłacone noclegi.
  20. Rezerwacja apartamentu oznacza akceptację  warunków  regulaminu